ÎNTREBĂRI DE INFORMARE

ÎNTREBARI FRECVENTE

Voi primi același produs pe care îl văd în imagine?

Produsul poate avea ușoare variații de culoare în comparație cu imaginea.

Unde pot vizualiza chitanța de vânzare?

Dacă la momentul achiziției aveți sau sunteți de acord să creați un cont pe site-ul nostru, veți putea găsi factura în contul de client.

Dacă nu există un cont, iar achiziția a fost efectuată fără un cont de client, factura aferentă va fi atașată la e-mailul de confirmare a plății.

Cum pot returna un produs?

În conformitate cu normele UE, un comerciant trebuie să repare, să înlocuiască, să reducă prețul sau să vă ramburseze banii dacă bunurile pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defecte sau nu arată sau nu funcționează conform anunțului.

Dacă ați cumpărat un produs sau un serviciu online sau în afara unui magazin (prin telefon, prin corespondență, de la un vânzător din ușă în ușă), aveți, de asemenea, dreptul de a anula și de a returna comanda în termen de 14 zile, din orice motiv și fără o justificare.

În cazul produselor personalizate, acestea nu pot fi returnate.

INFORMAȚII DESPRE NOI

CONTACTAȚI-NE PENTRU ORICE ÎNTREBĂRI